صبحگاه مشترک مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران

به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی

مراسم صبحگاه مشترک مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی برگزار شد
به گزارش «بسیج ایثار»، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی را گرامی داشت و گفت: شخصیت سردار شهید سلیمانی برگرفته از مکتب انسان‌ساز و مترقی اسلام عزیز است. ایشان تمام عمر شریف خویش را صرف خدمت کرد و همواره با تبعیت از ولی فقیه در میدان‌های خطر حضور داشته و پس از سال‌ها مجاهدت به آرزوی دیرینه‌اش شهادت دست یافت.
وی افزود: سردار شهید سلیمانی برای نیروهای مؤمن و جبهه مقاومت آرامش‌بخش و برای دشمنان ایران اسلامی دلهره‌آور بودند و در هر جبهه‌ای که ورود می‌کردند پیروزی نصیب رزمندگان می‌شد. جبهه مقاومت که همانا بسیج جهان اسلام بود را در منطقه ایجاد کرده و توانست هیمنۀ استکبار جهانی یعنی آمریکا را در منطقه بشکند و نفوذ آنها را در غرب آسیا کم کند و در آینده شاهد خروج کامل آمریکایی‌ها در منطقه خواهیم بود.
سرهنگ فریبرز خزایی با اشاره به اعتراف رسانه‌های بزرگ و مطرح دنیا مبنی بر عظمت شخصیت سردار سلیمانی گفت: ایشان دارای شخصیتی گیرا و منحصر به فرد و کاریزماتیک بودند و شجاعت، ایمان، مسئولیت‌پذیری، خطرپذیری، حرکت بدون تردید و توقف و اخلاص و صداقت از ویژگی‌های ایشان بود. علاوه بر این‌ها، استراتژیست نابغه‌ای نیز بودند و در ابعاد دیپلماسی نیز طراحی قوی برای عملیات‌های پیروزمندانه توسط ایشان انجام می‌شد و همیشه به‌ عنوان چهره‌ای جهانی شناخته می‌شوند.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به حضور دلهره‌آور شهید قاسم سلیمانی برای دشمنان گفت: این شهید از تربیت‌یافتگان مکتب اسلام و گوش به فرمان رهبری فرزانه یعنی حضرت امام خامنه‌ای بودند و امروز مسئولیت همۀ مردم ادامه راه ایشان و اطاعت از ولی فقیه برای پیروزی‌های بیشتر و رسیدن به افق‌های بالاتر است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,